Khamis, 19 September 2013

Buat Sendiri Kenderaan Kertas


Untuk entri kali ni, memang aku wat saje je buat untuk menyusahkan korang. Tapi takpe, sambil korang berpenat lelah menyiapkan kereta kertas untuk dimain bersama anak anak korang, korang juga dapat menjimatkan kos untuk membeli permainan baru untuk mereka. Anggaplah ini sebagai pengerat hubungan anak dan ibu bapa.. hehehehe


Kalau nak diikutkan, tak susah mana pun.. bahan semua aku da sediakan, tinggal korang cari tempat nak print dan gunting.. Senang kan..



Aku pasti, dengan hanya melihat gambar diatas, korang da paham apa yang korang perlu buat kan.. bagus.. takyah aku terang panjang lebar.. So, silalah sediakan segera bahan bahannya iaitu gunting dan juga kertas.. kemudian, klik gambar kat bawah ni untuk mulakan sesi mendownload korang.. Selamat bersukaria

Sila Klik gambar di bawah ini




Tiada ulasan:

Catat Ulasan