Sabtu, 13 Julai 2013

Kurang ajor punya mangkuk !!

Biadap !!Bukan setakat biadap, tapi kalau boleh macam macam lagi aku nak maki mangkuk 2 ekor ni kat blog ni. Langsung tak fikirkan tentang perasaan penganut agama lain. Ikut suka mak bapak dia je post FB yang mengarut camtu.

2 budak cina ni telah menghina umat Islam bukan sahaja di seluruh Malaysia tapi seluruh dunia !!



Aku tertanya, mana perginya pertubuhan NGO Islam yang kononnya melindungi hak istimewa orang Islam di bumi Malaysia ni. Takde yang nak bertindak ke??


Selamat berbuka puasa (dengan bak kut teh.. wangi, enak, menyelerakan)

Tak tau apa tu bak kut teh? Klik sini 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan