Isnin, 8 Julai 2013

Jadual Waktu Berbuka Puasa 2013 Bagi Negeri Johor Darul Takzim

Lagi 2 hari je da nak puasa. Aku harap engkorang kat luar sana tu, mana yang lom ganti puasa tu.. agak agak la sikit ya. Takkan la da tua tua pn nak "uzur" je lagi. Kalau yang pempuan tu aku boleh paham la.. tp yang tang lelaki tu kalau uzur.. alahai... taktau den nak cakap apa.

Ok, untuk memudahkan korang alert waktu berbuka sepanjang bulan pose ni, jadi aku upload la jadual waktu berbuka puasa ni untuk kemudahan korang sepanjang bulan Ramadhan yang berkat ni..

da alang alang tu..kat sini jugak aku nk ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan pada yang beragama Islam di seluruh dunia.. puasa jangan tak puasa ya..


Jadual Berbuka Puasa bagi Negeri Johor pada tahun 2013 bersamaan 1434 Hijrah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan