Jumaat, 19 Julai 2013

Iklan semakin mengarut

Bila perati kat kebanyakan suratkhabar sekarang ni, aku tengok semakin banyak lak iklan semak dan mengarut yang boleh menyebabkan aku rasa loya yang teramat bila tengok aksi posing dan testimony yang digunakan sebagai satu cara marketing yang agak berani dan berahi untuk melariskan jualan masing masing..agaknya la !!

Apa editor diorang ni tak tapis dulu ke sebelum keluarkan iklan iklan mencarut dan mangarut camni. Kalau nak cari keuntungan dari iklan tu pun.. pikir pikir la skit ye.. 



yang kat hujung tu cam iras iras muka Jihan Raja Lawak lak aku tengok


Tiada ulasan:

Catat Ulasan