Rabu, 23 Januari 2013

Khasiat air lelaki..

Nih aku nak kongsi tips yang aku baca kat FB tadi.. tp korang jangan la pikir2 bukan2 lak.. Just perkongsian ilmu je.. khas untuk yang da kawin la.. yang belum tu.. cepat2 la kawin, baru korang tau betapa syoknya bila da kawin ni.. hahaha.. jom layan.. KHASIAT AIR MANI SUAMI UNTUK ISTERI Ada khasiat rupanya. Kepada wanita yang sudah berkahwin, dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan mempunyai mood yang lebih baik. Kulit isteri lembut hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan berkhasiat. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat, ... ia juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap ke dalam tubuh isteri. Ooo patutlah wanita yang dah berkahwin ni nampak lebih gebu. Tapi rasanya awal2 kahwin je kot. Dah beranak 3, mulalah kulit berlipat? Kena sama2 pandai jaga badan lepas kahwin... Khasiat lain sperma untuk wanita: Rambut isteri semakin hitam dan berkilat. Mengurangkan jerawat. Campuran sperma dalam tubuh isteri akan menghasilkan berjuta2 hormon yang membuatkan wanita lebih ceria dan gembira. sapu pada payudara dan muka jd tegang dan montok EDAH DAN AIR MANI Dalam Islam, tempoh edah diberi kepada isteri yang baru bercerai adalah untuk menghilangkan air mani bekas suami yang masih berada dalam tubuh badan isteri, supaya tak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus melakukan hubungan seks dengan suami baru. Ada logiknya juga. Setiap hukum dan ketentuan dalam Islam mesti mempunyai sebab yang tertentu sama ada kita tahu atau tidak. Tak perlulah buah tafsiran atau tohmahan terhadap agama sendiri hingga terjadinya murtad. Kajilah dulu kalau boleh. Memang diyakini Islam itu benar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan